In-den-Bonten-Roosch.reismee.nl

We gaan weer op avontuur!

Hallo allemaal,

We gaan weer op reis, naar Thailand deze keer.

De reis gaat van het noorden naar het zuiden.

Door deze blog te lezen, volgen jullie ons op deze reis.

Marjolijn gaat weer mooie verhalen schrijven en ik doe er mooie foto’s bij per dag.

Zo blijven jullie op de hoogte wat we uitspoken en kunnen jullie ook reageren.

Met de reacties zijn we altijd heel erg blij, leuk om aan de andere kant van de wereld iets van jullie te horen!

Heel veel groetjes,

Marjolijn en Frank

Reacties

Reacties

Conny

Heel veel plezier

Helene

Goeie reis,
Ik verheug me erop

Ans

Dat wordt weer genieten voor jullie, maar ook voor ons?

Aldje Mennen

Hoi Frank en Marjolijn
Ik wens jullie een prachtige en voorspoedige reis. Zelf hou ik het bij het vastelaovesgebeuren in Roggel. Alaaf en veel plezier.

Yvonne

Een fijne vakantie en goede vlucht toegewenst ☀?!
Leuk om weer met jullie " mee te reizen" ! Lfs x

Olga

Goede reis!
Fijn dat ik een beetje met jullie mag meegenieten! Geniet maar met volle teugen, niks met mate...

Dick en Marianne.

Lekker genieten lieverds! XX XX

Ines van Bragt.

Ha ha ha ,ik kom er een beetje laat bij,maar ik ga jullie verhalen lezen!

Ik zeg maar zo,beter laat dan nooit,toch!

Fijne Zondag! Groetjes de Mamzie!
Ines dus! Xx

Marie-José

Super leuk om weer 'mee te reizen'.
Wat kun je het toch mooi beschrijven, heerlijk om te lezen.
Hele fijne vakantie, geniet er samen van xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!