In-den-Bonten-Roosch.reismee.nl

Verslag 0:Nog 5 dagen....

Nog vijf dagen en dan...... begint onze eerste verre en lange reis samen, samen naar Zuid-Afrika! We zijn al enkele weken bezig met de voorbereidingen. Dit bestaat uit mooie reisgidsen over Zuid-Afrika kopen en deze lezen. Onze interesse gaat uit naar de cultuur, natuur en geschiedenis van dit land.Een grote route kaart van Zuid-Afrika is ook aangeschaft, we gaan nl. 4000 km rijden. Op google maps hebben we de route en overnachtingen uitgezet op de kaart van Zuid-Afrika.

Alle vouchers voor de overnachtingen in hotels, lodges e.d. zijn binen en ook alles voor de huurauto en vliegtickets. We weten nu al dat we zowel heen als terug aan het raam zitten, joepie!! Lekker kijken vanaf grote hoogte naar Afrika als het weer het toelaat

Cool
.Er is vandaag zelfs een nieuwe koffer gekocht, toch maar een hardtop koffer.

De fotocamera's zijn leeg en de batterijen opgeladen, de filmcamera gaat ook mee en ook een hele goede verrekijker. De tijdschriften voor onderweg liggen klaar, en 1 koffer is zich langzaam aan het vullen met alles waar we nu aan denken en willen meenemen.

Boris gaat zaterdag naar een perfect logeeradres, en zal ook een fantastische vakantie krijgen bij Eddy en Deborah en hun twee honden. Voor ons een voorwaarde om onbezorgd weg te kunnen gaan.

Het plan is om voor deze reis opnieuw een reisblog bij te houden, voor wie het leuk vindt om ons te volgen. En zo krijgen we ook een mooi reisverslag, fijn om daarmee te kunnen nagenieten.

Het samen op reis gaan kennen we al een beetje en en daarvan genieten we volop.Naar deze reis hebben we erg uitgekeken en naar toegeleefd.We markeren hiermee mijn nieuwe start, de start van onze relatie en ookdat het een jaar geleden is datHenk is overleden. Allemaal emotionele gebeurtenissen die deze reis een plek krijgen, waar we bewust bij stilgaan staan, soms vierend, soms gedenkend.

Zo het eerste reisverslag voor Zuid-Afrika is geschreven en opnieuw genieten we hier erg van. we kijken uit naar alle verslagen die we nog gaan maken.

Janneke

Leuk om te lezen!! Ik ga jullie zeker volgen ????. Heb een veilige vakantie met hopelijk veel plezier, pas goed op elkaar, dat alles wat jullie gevierd en gedenken willen fijn mag verlopen en een plaatsje mag krijgen. Maar vooral GENIET van de omgeving, de mensen, cultuur, natuur en elkaar!!!!! Tot snel en succes met de laaste voorbereidingen.
Liefs Janneke Geert Stef en Floor

Janneke

Ps en had ik al gezegd dat jullie voorzichtig moeten zijn!! Nou bij deze dan hihi ????

Marjolijn & Frank

Wat leuk, jij bent de eerste die op deze blog reageert. En....we gaan voorzichtig zijn, komen zeker veilig weer thuis.

Aldje Mennen

Alweer op vakantie. Dit wordt vast de reis van jullie leven want Afrika is gigantisch mooi. Leuk dat ik weer mag mee genieten. Heb het fijn en kom straks Weel heelhuids terug. Groetjes .....

Emilie

Nogmaals hele heerlijke vakantie gewenst. Fijn dat we jullie reis kunnen volgen. Liefs, Rolf en Emilie

Cor van der Lee

Ik wens jullie een hele fijne reis.
En zal jullie zeker blijven volgen.

Yvonne van der Schalie

Afrika....het land waar Rik en ik verliefd op zijn geworden.
Marjolijn, vorig jaar ging je bijna met ons mee op reis naar Afrika. Nu, 1 jaar later is het jullie gelukt om op reis te gaan naar mooi Afrika. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen. Geniet en goede reis! Lfs x

Lian

Een geweldige reis gewenst naar Zuid-Afrika, ga jullie verslagen zeker weer volgen en meegenieten!!!!

Hilde

Fijne vakantie!!

Eddy&Debora

We wensen jullie een super toffe vakantie toe en gaan proberen er voor te zorgen dat Boris een heel leuke tijd gaat beleven samen met Bono en Roger.